week 3 - Reisverslag uit Rome, Italië van Annelies Vries - WaarBenJij.nu week 3 - Reisverslag uit Rome, Italië van Annelies Vries - WaarBenJij.nu

week 3

Door: Annelies

Blijf op de hoogte en volg Annelies

25 Mei 2014 | Italië, Rome

Hallo lieve familie en vrienden.
Hier in Italië is het elke dag een ander weer de ene keer heel warm de andere keer regen en wat frisser. Er is veel gebeurt de afgelopen week, het nieuwe meisje is gekomen en dat ging vanaf het begin niet helemaal goed. Ze slot zich af en was erg met zichzelf bezig, naar een gesprek is alles duidelijk geworden en wist ze niet of ze dit wel wou en aan kon.
Tussen het andere huisgenootje en mij gaat het super gezellig, we hebben hier elkaar wel gevonden en hebben het gezellig met elkaar en doen leuke dingen met elkaar.

Vorige week vrijdag met 4 collega’s van het restaurant in een barretje geweest na werktijd dit was erg gezellig daarna nog even door Rome heen gereden en wat gegeten bij een broodje zaakje met allemaal lekkere broodjes!

Maandag zijn we Euroma2 in geweest dit is een grote shopcentrum met allemaal leuke winkeltjes. Hier ook een nieuwe paar schoenen gevonden aangezien die van mij al af waren hihi.. Gezellig met een huisgenootje en haar zus daar wat gegeten. Hebben een gezellige middag/avond gehad..

Afgelopen dinsdag voor het eerst opstap geweest in ROME wat een grote stad! Na werktijd omgekleed en in de auto gestapt want waren uitgenodigd door iemand van de beveiliging hier op de camping die blijkt een propper te zijn, had beloofd dat alles gratis was. Bij aankomst bleek hier niks van waar te zijn. Uiteindelijk toch maar naar binnen gegaan en gekeken wat voor club het was, bij binnen komst was het heel druk het enige wat ik een beetje zag waren getinte jongen van licht getint tot donkere getint ik zei tegen huisgenoot dit is niet mijn club waar ik graag heen ga.. begon ze te lachen. Naar een tijd kwam TYGA optreden dit was wel heel gaaf!!!!! Na afloop liep de zaal langzaam leeg en gingen wij nog even los op muziek was erg gezellig, alleen de jongens waren niet mijn type en dat was best wel lastig.. Uiteindelijk hielpen we elkaar om van die jongens af te komen hihi… We hebben ons egt begiert.. Rond half 5/5 uur waren we weer terug en zijn we lekker op bed gegaan…

Woensdag tijdens werk werd me gevraagd of ik wel iets nieuws wou leren natuurlijk wil ik dat daar ben ik hier ook voor om nieuwe dingen te leren. Ze wilden me in gaan werken om bestellingen op te nemen dit zag ik wel zitten en vond ik wel een uitdaging, gisteren was het dan zo ver ik heb de menu kaart uitgelegd gekregen, ik heb de computer uitgelegd gekregen en hup ik moest er aan geloven. De eerste 2 bestellingen gingen een beetje moeizaam maar daarna ging het goed alleen ik moest sneller werd me gezegd. Ik heb gezegd dat het men eerste keer was en ik ook even aan de computer moest wennen en dit begreep hij wel.. Aan de einde van de avond was ik best trots op me zelf want had het gewoon geflikt ;-) ook waren zij verder trots op mij! Vanavond is er weer een groep naar week en die moet ik weer op me nemen zodat het goed gaat allemaal.

Zondag heb ik andere dienst dan mag ik s’middags een feestje doen. Want er zijn dan 2 families die een communie hebben gedaan. Hier ook wel zin in even wat anders en s’avonds dan lekker vrij om wat anders te kunnen doen.

Dikke kus van uit het mooie Italië

  • 25 Mei 2014 - 09:34

    Gertina:

    Wat fijn om te horen dat je je plekje gevonden hebt!!
    Geniet ervan en als je nog langer blijft ga ik zeker proberen een paar dagen te komen!! Succes topper!!
    XXX

  • 25 Mei 2014 - 10:25

    Willem En Marijke:

    Leuk om al die verhalen te lezen Annelies! We zijn blij dat je het zo naar je zin hebt. Veel plezier nog verder :)

    Groetjes Willem en Marijke

  • 25 Mei 2014 - 22:06

    Giny:

    Hoi meis,

    een leuk verslag, en een feestje is leuk maar idd er zijn ook daar proppers die alles beloven dus beetje uitkijken, mooi dat het verder goed gaat. En is het 1e meisje ook nog bij jullie of inmiddels al weer vertrokken??
    Nou meis geniet er verder van en maak er wat leuks van de komende weken
    lief van ons.

  • 26 Mei 2014 - 19:21

    Janny:

    Leuk verslag hoor Annelies, ik lees dat je het goed naar je zin hebt. Fijn dat je een huisgenote hebt waar je het goed mee kunt vinden, zodat jullie samen leuke dingen kunnen ondernemen.
    Ook de werkzaamheden verricht je naar tevredenheid, want anders hadden ze je niet gevraagd voor iets anders klinkt allemaal super.

    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annelies

Actief sinds 26 April 2014
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 4129

Voorgaande reizen:

03 Mei 2014 - 30 Juni 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: