nog een paar weekjes - Reisverslag uit Rome, Italië van Annelies Vries - WaarBenJij.nu nog een paar weekjes - Reisverslag uit Rome, Italië van Annelies Vries - WaarBenJij.nu

nog een paar weekjes

Door: Annelies

Blijf op de hoogte en volg Annelies

04 Augustus 2014 | Italië, Rome

Hallo Allemaal.
Naar heel veel weken hier weer een berichtje van mij. Alles gaat goed hier, het weer is goed tussen de 25 en 33 graden. De ene dag warmer dan de andere dag. Verder hebben we af en toe een regenbui die zomaar uit de lucht komt vallen en dan daarna er niks meer van te zien is omdat het mooi weer is. Wel is het zo dat het weer nog niet zo warm is als het hoort te zijn aan de ene kant ben ik daar wel erg blij mee omdat het anders niet te doen is in het restaurant. Verder is het erg druk in het restaurant in het weekend. verder doordeweeks is het afwisselend soms wel even fijn. We zijn laatst met het team naar Oastia Beach geweest na werktijd daar hebben we wat gegeten gedronken met elkaar! Dit was erg gezellig, we hadden de dikste lol met elkaar. Ook al verstond ik ze niet echt toch had ik ook mijn lolletjes hihi.. Voor we weg gingen zijn we nog even richting het water gelopen maar we stonden op een verhoging dus konden niet het water in. Maar een collega wist een weg om bij het water te komen en op het strand te komen. Samen met haar toch even de voetjes in het water gehad.. We hadden de dikste lol met elkaar. Verder doe ik overdag op dit moment niet zoveel, vooral veel uitrusten en uitslapen, dit omdat ik niet heel goed slaap elke nacht heb een kamergenoot die snurkt en die me dan wakker houd. Verder ga ik op mn vrije dag even van de camping af meestal even na het winkelcentrum hier vlak bij om even wat anders te doen. Zou graag Rome in willen maar alleen is dat niet echt gezellig, ben namelijk ook niet altijd vrij tegelijk met de meiden van vacansoleil. Maar Rome zien doe ik zeker nog voor ik vertrek! Mijn laatste werkdag hier zal 26/27 augustus zijn en zal 1 september weer terug vliegen naar Nederland. Die dagen dat ik vrij ben zal ik nog goed gaan besteden door dingen de gaan zien in Rome.

Ik wil heel graag wat foto's toevoegen maar het album is vol geeft die aan hihi.. Dus dat gaat helaas even niet op dit moment.

  • 04 Augustus 2014 - 19:17

    Thessa:

    Heeee dinnetje gelukkig gaat het goed . Mis je wel.geniet er nog.ff van. Xxxhvj

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annelies

Actief sinds 26 April 2014
Verslag gelezen: 818
Totaal aantal bezoekers 4128

Voorgaande reizen:

03 Mei 2014 - 30 Juni 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: