Hallotje - Reisverslag uit Rome, Italië van Annelies Vries - WaarBenJij.nu Hallotje - Reisverslag uit Rome, Italië van Annelies Vries - WaarBenJij.nu

Hallotje

Blijf op de hoogte en volg Annelies

25 Juni 2014 | Italië, Rome

Hallotjes, is alweer een tijdje geleden dat jullie wat van me hebben gehoord,
ik ben 2 week geleden Rome in geweest dit was erg mooi. We hebben veel gezien colosseum, spaanse trappen, travi fontein en nog veel meer, alleen ik heb het idee dat ik nog niet alles heb gezien zoals vatican ect. We zijn de hele dag op pad geweest, we zijn door de duurste winkelstraat gekomen en hebben nog even geshopt in de wat goedkopere winkelstraat. Verder heb ik heel veel gewerkt! vorige week woensdag even naar een andere winkelcentrum geweest met 220 winkels. Wel mooi maar ver van de camping. Termini is het hoofdstadion van de bussen en metro's dit is een plek waar je niet te vaak moet komen in het donker want daar liggen allemaal zwervers enz. Geen fijne omgeving om te lopen s'avonds.
Afgelopen maandag is mijn huisgenoot vertrokken erg jammer dat ze niet langer kon blijven. Hebben toen met de waterfotocamera nog foto's gemaakt in het water erg leuk. Alleen de foto's zijn niet helemaal goed geworden. Morgen ga ik verhuizen naar een andere bungalow en dan 1 juli komt er een poolse meid die bij me in komt wonen. Ben erg benieuwd naar de meid. Dit was het eerst weer voor nu. Tot snel xxx

  • 26 Juni 2014 - 08:39

    Zuidema's:

    Superr geniet ervan dikke xxxxx liefs van ons 4tjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annelies

Actief sinds 26 April 2014
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 4131

Voorgaande reizen:

03 Mei 2014 - 30 Juni 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: