14 mei 2014 - Reisverslag uit Rome, Italië van Annelies Vries - WaarBenJij.nu 14 mei 2014 - Reisverslag uit Rome, Italië van Annelies Vries - WaarBenJij.nu

14 mei 2014

Door: Annelies de Vries

Blijf op de hoogte en volg Annelies

14 Mei 2014 | Italië, Rome

Veel meegemaakt afgelopen week! Vandaag Rome even in geweest met collega's van het Restaurant.. Zondag heb ik een huisgenoot gekregen en vandaag is er ook een huisgenoot gearriveerd :-) erg leuk allemaal eindelijk een beetje aanspraak.. Verder veel gewerkt de afgelopen dagen, wel was het wat rustige dan vorige week. Hierbij wat foto's van de afgelopen dagen...

  • 14 Mei 2014 - 19:01

    Tjitske:

    Fijn dat het allemaal goed gaat laiverd! Zet hem op! XXx

  • 14 Mei 2014 - 19:12

    Jacolien Emil En Danielle :

    Mooi zo en wat fijn dat het goed gaat daar!!!
    Ook leuk dat je eindelijk aanspraak hebt ook in je huisje ben je idd niet alleen!!
    Zet hem op

    Dikke xxxx van ons 3tjes

  • 14 Mei 2014 - 20:37

    Natasja De Vries:

    Hoi hoi annnelies mooi dat je het daar naar je zin hebt,heb je reisverslag gelezen en de foto gezien super.ik blijf je volgen haha werkse daar en geniet er van.x natasja

  • 14 Mei 2014 - 21:00

    Giny:

    Hoi meis, fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad, geniet nog van de avond, en metmaak het gezellig met je medebewoners......., liefs van ons

  • 14 Mei 2014 - 21:30

    Jolanda:

    Wat fijn om zo mee te lezen hoe je het afgaat daar! Hopelijk kun je je draai een beetje vinden en beleef je veel plezier tussen het harde werken door. Heel veel suc6 meid en gelukkig heb je nu wat gezelschap!! Groetjes van ons allemaal hier!!

  • 14 Mei 2014 - 21:43

    Janny:

    hoi Annelies, Leuk dat je iedereen mee laat lezen was jou werkreis op waar ben jij nu.nl
    Het doet me goed te lezen dat je het wel gezellig hebt.
    groetjes.

  • 14 Mei 2014 - 21:59

    Annelies De Vries:

    Hallootjes.. Ja ben blij dat ik aanspraak heb gewoon in het Nederlands ;-) Zijn 2 leuke meiden.. De meid die vandaag is gekomen moet nog heel erg wennen en is moe van de reis dus die heeft haar bed al opgezocht.. En de andere meid is nog in het chalet ik zelf zit nu ff bij de bar...
    Het is een mooie omgeving hier en heb nog veel te zien, vind het leuk dat mn collega's ons de omgeving willen laten zien.. Dat is altijd fijn als iemand je alles kan vertellen van een land. Ik ben echt aan het genieten nu, eerste week wel zwaar gehad maar begin er nu aardig aan te wennen.. En het wordt allemaal steeds makkelijker ect... Gisteren te horen gekregen van de hoofdbediening dat hij heel tevreden is over mij en dat ik goed werk lever.. Hij had niet verwacht dat ik alles zo snel zou oppikken.. Verder is het een gezellig team en dat maakt het allemaal ook wel wat makkelijker... Ik ga nog even genieten van men avond en morgen lekker allemaal uitslapen en dan om 4 uur morgen weer vol aan de bak we moeten dan allemaal werken dat komt dus wel goed.. Ik ga proberen beter mn blog bij te houden hihi ook leuk voor later.. Dikke kus van mij (ik ga er met volle 100% voor)

  • 14 Mei 2014 - 22:28

    José:

    Wat ben je toch een stoer wijf!!!!!Hartstikke knap van je. Ik zei toch dat ze blij met je mochten zijn en dat je je wel zou redden!!!Terwijl wij hier lekker in de kou zitten kun jij al genieten als je vrij bent van het zonnetje! Geniet ervan hoor, je hebt het zo verdient!!!
    Een knuffel van mij,

  • 14 Mei 2014 - 22:39

    Annelies:

    Wat fijn dat het zo goed gaat en dat je nu begint te wennen.
    En uiteraard nog fijner dat je nu ook een paar Nederlandse dames om je heen hebt!
    Lekker genieten, knuffel van ons!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annelies

Actief sinds 26 April 2014
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 4132

Voorgaande reizen:

03 Mei 2014 - 30 Juni 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: