dag 4 - Reisverslag uit Rome, Italië van Annelies Vries - WaarBenJij.nu dag 4 - Reisverslag uit Rome, Italië van Annelies Vries - WaarBenJij.nu

dag 4

Door: Annelies

Blijf op de hoogte en volg Annelies

07 Mei 2014 | Italië, Rome

Maandag mijn eerste werkdag gehad, dit was heel erg wennen vooral omdat er alleen maar Italiaanse collega's zijn. De chef, manager van de bediening en de manager van het restaurant kunnen Engels praten. Van de rest is het allemaal heel erg duidelijk maken met handgebaren en voorbeeld. Ik red me er gelukkig aardig mee. Het is wel heel hard werken als je hier bent je hebt geen tijd om stil te staan je moet blijven lopen,lopen,lopen dus verbrand veel calorieën haha.. Wel is het zo dat ik na werktijd last van mijn voeten heb maar dat mag ook al zeg ik het zelf. Lopen de hele avond heen en weer zonder 1 moment te gaan zitten.

12 mei en 14 mei komen er 2 stagiaires bij. Gisteren toen ik aan het werk was kwamen er zomaar collega's van vacansoleil langs om even kennis met mij te maken. Als ik wat wou weten kan ik ook naar hun toe komen! Ook willen ze me wel de omgeving een beetje laten zien als ik dat wou en kan gewoon langs komen wanneer ik wil. Het zijn leuke meiden ;-) vandaag weer werken om 16:00 beginnen tot ???. En dan morgen een dagje vrij om echt even bij te komen. Het is de bedoeling dat ik elke donderdag vrij ben en dan ook dingen kan ondernemen.

Verder is het hier goed weer. Vandaag wel wolken aan de lucht, gisteren en eergisteren was het een blauwe mooie lucht. Hier vlak bij zit een dorp(je) daar ben ik gisteren even heen gelopen om te kijken. Een grote supermarkt en verder allemaal kleine winkeltjes. Kan vanuit de camping excursie nemen naar plaatsen hier om heen. Dat lijkt me heel erg mooi om te doen. Alleen moet even uit zoeken wanneer dat allemaal is.

Dit was weer een kleine update van hoe het hier is :-)

Liefs xxx

  • 07 Mei 2014 - 18:28

    Margreet:

    Wauw, dat klinkt leuk allemaal! Così duro sul lavoro! Fijn dat je terug kunt vallen op de meiden van Vacansoleil want het duurt nog even totdat de andere stagiaires komen. En één dag in de week vrij is ook fijn zodat je wat dingen kunt ondernemen, vooral het gebied verkennen en genieten. Zit je voornamelijk in de bediening voorlopig of ga je daarnaast ook nog andere werkzaamheden verrichten? Heel veel plezier en hopelijk blijf je genieten van alles om je heen.....toi, toi, toi!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annelies

Actief sinds 26 April 2014
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 4134

Voorgaande reizen:

03 Mei 2014 - 30 Juni 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: