Eerste dag in Italie - Reisverslag uit Rome, Italië van Annelies Vries - WaarBenJij.nu Eerste dag in Italie - Reisverslag uit Rome, Italië van Annelies Vries - WaarBenJij.nu

Eerste dag in Italie

Door: Annelies

Blijf op de hoogte en volg Annelies

04 Mei 2014 | Italië, Rome

Hallo iedereen!
Gisteravond om 22:00 was ik op plek van bestemming, had een kleine vertraging van het vervoer vanaf het vliegveld. Na het in-checken ben ik na de chalet gebracht waar ik de komende tijd ga doorbrengen daar heb ik geen wifi, wel heb ik wifi bij het restaurant en internet bij het informatiepunt. Ik heb verder een vrij goede eerste nacht gehad, wel is het allemaal even wennen. Ben op dit moment nog alleen in het chalet ik hoop zelf dat, dat er snel iemand bij komt zodat je niet meer alleen zit. Het chalet staat onder de bomen waardoor er weinig zon is op de plek waar ik zit, ook heb ik geen tv of iets dergelijks tot me beschikking. Er zitten verder veel Nederlandse mensen op de camping.
Vanmorgen rustig aangedaan en even wat gegeten want had gisteravond niks meer gegeten. Daarna na het restaurant gegaan in de hoop dat ik iemand kon spreken over hoe en wat. Vanavond ga ik met de staff wat eten om met iedereen kennis te maken. Wel is het even wennen aan de taal probeer zoveel mogelijk engels te praten, al lukt me dit al aardig ;-) Morgen om 16:00 begin ik met mijn eerste dag, ik zal de komende 2 weken van alles een beetje mee pikken en daarna krijg ik te horen waar ik kom te werken en of ze me aannemen. Dit is nog even afwachten van hoe ik functioneer en hoe het allemaal gaat. Ze hadden het al over een verlenging als het allemaal goed gaat tot eind augustus.

  • 04 Mei 2014 - 16:58

    Gertina:

    Toppie!! Zou het super vinden als ze je zo goed vinden dat je in het hoogseizoen nog zou mogen blijven. De eerste dagen zullen wennen zijn maar straks wil je niet meer naar huis! Ga er lekker op uit als je de tijd krijgt en probeer de omgeving wat te verkennen. Geen dvds meegenomen dus moeten we nog wat opsturen?

  • 04 Mei 2014 - 18:06

    Jacolien Emil En Danielle :

    Al mooie foto's gezien!!! Je zit op mooie locatie mooi dat je morgen al mag werken ben je lekker bezig en leuk dat je vanavond met ze gaat eten!!! Het is altijd even wennen maar komt zeker helemaal goed!! En zou mooi zijn als je nog langer daar kunt werken!

    Xx van ons

  • 04 Mei 2014 - 23:05

    Giny:

    Nou lang verslag van de eerste dag, wel mooi zo met wat foto's erbij.
    straks maar lekker slapen morgen wat rondstruinen misschien nog kennis maken met je begeleiding enverder goed werk leveren op je eerste dag.liefs ons

  • 05 Mei 2014 - 12:58

    Margreet:

    Hey Annelies, heb respect voor je meid! Zo even alleen naar Italië gevlogen.....gelukkig gauw het werk oppakken en jezelf bewijzen. Hoop dat je snel aangenaam gezelschap hebt bij je in de chalet, zeker omdat je ook geen tv in de chalet hebt. Lang leve je mobiel! Erg leuke foto's, vooral die selfie.....kunnen we toch even van je gezicht aflezen hoe het met je gaat ;-). Good luck en houd ons op de hoogte! Bye, bye Annelies.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annelies

Actief sinds 26 April 2014
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 4138

Voorgaande reizen:

03 Mei 2014 - 30 Juni 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: